HAHAHA

Hahaha du är bra rolig du Sarah. Eller ni... Frågan är ju bara vad som är ert problem, det är ju sorgligt.
Det är över ett år sen nu, get over it.

Tack för låtarna, det värmer verkligen :)

Update: Vad som hände för ett år sedan var att Mr Clerasil och Kroken träffade mig och Pemelie. Eller, det var till och med ett år och 4 månader sen, vilket gör er ännu mer pinsamma! Sedan dess har nätmobbing pågått mot oss i denna blogg som bara grundar sig på avundsjuka. Vi kan tyvärr inte rå för M och R's val. Hade de dock varnat oss för att deras ex never ever skulle komma över dem och därmed lägga skulden på oss så hade det nog lönat sig att tänka om...






Och jag undrar bara EN sak. Vad är det du/ni vill få ut av det här??


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände för ett år sen?

2010-03-21 @ 23:08:04
Postat av: Anonym

Alltså, förlåt men tror ni på fullaste allvar att vi vill ha tillbaks dom ? kommer ni inte ihåg inlägget jag skrev i min blogg, ni fattar inte? hela grejen blev rolig när ni började stalka sarah på hennes jobb, började fråga rickie i sängen hur mina pattar ser ut, hur skön jag e, ok förstår att d kan va lite jobbigt o träffa en kille som har ett ex man är svartsjuk på, men förstå också varför vi tyckte det var LITE roligt o bara hänga på eran hang up.

Nu e de ju bara kul för att ni är så underhållande

2010-03-21 @ 23:28:29
Postat av: Jessica

Alltså läs det du nyss skrev. Det är ju så uppenbart att du/ni inte är över dessa pojkar för fem öre än. Jag tycker seriöst synd om er. Vi stalkade aldrig någon på någons jobb. Vi brukar vara i sthlm rätt mkt faktiskt. Ska vi kanske bli tvugna att flytta härifrån för att vi är ett så stort hot mot andra flickor i den här stan? Jag skulle aldrig ens vilja fråga Rickie hur du ser ut under kläderna eller hur du var i sängen, det intresserar mig inte för fem öre så vart du har fått det ifrån är en bra fråga. Våran hang up? Det är ju då inte vi som kommenterar och kommenterar elaka saker, inte vi som skrivit långa inlägg om er.



Ska vi kanske be en psykolog läsa igenom allt och bedöma vilka som är de svartsjuka och avundsjuka i den här leken? Pff, pinsamt.

2010-03-21 @ 23:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0