En ny bacardidröm

Nu tror jag minsann att det var någon där ute som tänkte på lilla mig! Nu längtar jag bara till sommaren ännu mer! På systembolaget släpps nu nämligen 3 stycken sommarsmaker av Bacardi Breezers. Min favoritsmak är i vanliga fall Pinapple, eller Lemon som finns utomlands. Men nu kommer en av dessa 3 nya smaker att vara Tropical Mango och som ni vet så är jag helt tokig i mango. Jag är övertygad om att denna blir en ny favorit.

De två andra smakerna kommer bestå av Tropical Cranberry (Tranbär och röda bär) och Tropical Orange.





En kall sånhär blir mumma i sommarhettan!


Andra smaker som ännu inte nått Sverige är bland annat: Tropical Coconut, Crisp Apple, Refreshing Raspberry och Bursting Blueberry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0