En brukar-du-lista såhär på kvällskvisten

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln:
Ja, väldigt mycket. Älskar att se mig själv.
Sjunga i duschen: Haha ja, vem gör inte det?
Gnälla: Enligt mig själv, nej aldrig. Enligt andra, ja. Haha.
Skrika: Nej faktiskt inte. Bara om någon kittlar mig.
Sova: Ja, alldeles för mycket ibland. Alldeles för lite ibland.
Ha ångest:
Ja, för ofta.
Skada dig själv med flit: Nej, aldrig.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, verkar onödigt.
Vilja dö: Nej inte det heller.
Drömma mardrömmar: Ja, det händer.
Ta droger: Nej. Har aldrig och kommer aldrig heller att göra det. Vidrigt.
Försöka vara annorlunda: Om det behövs kanske.
Klä dig i svart: Javisst. Svart är hett, klädmässigt.
Gå till kyrkan:
Nej, typ aldrig nuförtiden.
Gå i skolan: Nej, den är avklarad. Och påbörjas igen i höst.
Röka: Nejnej, äckligt det med.
Ha sex: Ja det händer väl, haha.
Ljuga: Nej, fast ibland kanske en liten vit lögn är nödvändig.
Hata folk: Nej, make love not war.
Lita på folk:
Nej, inte det heller. Jag är väldigt cynisk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0