I´m in love with Newcastle

Det är tre månader kvar tills Emma och jag sätter oss på ett flyg med en massa, massa packning till Newcastle upon Tyne i England, där 3 spännande månader väntar oss. Fyf*n vad jag längtar. Jag är redan helt kär i stället. Jag och Emma planerar att skapa en blogg tillsammans där vi skriver allt om våra äventyr, men jag lovar, jag ska försöka blogga här samtidigt :)

Egentligen har jag kommit på att jag inte gillar att blogga, ändå blir man som beroende. Man får inte skriva vad man vill. Eller, får och får. Får får jag ju, men det skulle bli ett jävla kaos, haha. Får leva med att bara jag och möjligtvis några personer till vet om den smarriga sanningen. I den kommande Newcastlebloggen däremot, där ska all rolig info fram, (beroende på vilka som läser den, såklart!) haha.

Roligt att folk gillar vår blogg så mycket iaf att den är värd mer än ett besök per dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0