Varje gång en dörr stängs så öppnas ett fönster.

Jag har tänkt en del på sistone och kommit fram till att det nog finns ett slutdatum för även den här bloggen. Jag tror att vår tid är kommen och att när Jessica åker iväg till England så blir nog det här slutet på vår blogg. Det känns väldigt onödigt att ha en blogg tillsammans om den ändå bara kommer uppdateras av mig för det mesta. Eftersom hon ska börja blogga tillsammans med Emma så kommer jag ta steget vidare och börja blogga själv, på en helt annan domän som jag aldrig använt mig av förut. Det ska bli ytterst spännande och det ser jag verkligen fram emot. Mitt modeintresse kommer nog att få ta större del där också :)

Men tills dess, under dessa 62 dagar som är kvar så kan vi ju köra stenhårt här!

Nu ska jag äta en välförtjänt middag efter en lång arbetsdag. Au revoir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0