Så har man blottat sig också.

Alltså, ibland är jag så jävla bright och ibland så jävla efterbliven. Ibland tror jag att jag är så bright fast jag egentligen bara är efterbliven. Som nu, tex. Innan jag åkte till Grekland köpte jag ett par shorts, ett par sådana som skall sitta löst i modellen. Eftersom att jag absolut inte ville att de skulle sitta tight, vilket det mesta har en tendens att göra runt mitt stora ass, så köpte jag ett par i strl 40. Smart, tänkte jag och var så stolt över mitt smarta tänkande.

Tills nu. Shortsen känns som storlek 40857 och jag har redan hunnit moona 2 gånger idag. Det är nu jag förstår att skärp faktiskt har en funktion och inte bara är till för dekoration...

Förlåt till alla som fick se min vita rumpa idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0