My week in Greece.

Nu är jag hemma igen efter ett jävligt långt dygn måste jag säga. Festade hela natten och vid 7 på morgonen åkte vi till hotellet, packade och åkte till flygplatsen. Jag mår som jag förtjänar så att säga...

Har självklart haft en fantstisk vecka, äckligt varm dock, och med en del kändisspan till och med (typ Tom Cruise, Katie Holm och Kate Hudson). Som den kelt jag är (jag och Suzana brukar alltid skämta om att vi är kelter för att vi är så vita på riktigt) så har jag trots den lilla solningen som blev av (tro mig, jag trodde jag skulle dö i solen alltså) fått lite färg.

Så allt som allt, en perfekt vecka. Nu ska jag duscha, känner mig så jävla vidrig med gårdagens smink och allt, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0