my life be like oh ah ooohh

Äntligen kom regnet, som jag har längtat! På tal om regn så är det bara s e x t i o t v å jävla dagar kvar till England. Det är snaaaaarrt!

Igår kväll träffade jag först Anna på kvällen, sen åkte jag och badade med Oskar och Samuel klockan tre inatt, det var bara lite kallt, men mysigt :)

Det var lite kul igår när vi handlade i Mc-Drive på donken i södertälje. När jag ser killen i luckan längre fram så satte jag nog nästan hjärtat i halsgropen på riktigt. Han var en kopia av mitt ex! Men samtidigt som tanken slog mig så förstod jag att det inte fanns en chans att det var han, det borde jag ju ha vetat isf. Vi kör iaf fram och killen börjar flirta som tusan, så söt haha. Sen när vi betalat så kommer vi till nästa flirt som vi sedan träffade igen under vår andra runda på donken men då var tyvärr inte ex-kopian kvar. Vi lyckades få en hamburgare på köpet, det ni! Det kallar jag lyckad flirt ;)

Idag blir det middag och öl med Oskar och Samuel, sen dyker även Anna upp. Börjar känna lite smått panik att hinna umgås med alla nära och kära nu på 62 dagar.

Höööörs!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0