Miss tired.

Efter jobbet igår kom Suzana hit och åt middag. Vi gjorde supergod grekisk/kycklingsallad och drack ett gott vin till. Sen blev det utgång, en sväng på Sture men jag gillar verkligen inte det stället. Dålig DJ och tråkigt folk. Nä, tacka vet jag Cafét. Vid tvåtiden höll jag dock på att somna på dansgolvet så då begav jag mig hemåt. Sen dess har jag sovit. Helt sjukt vad jag har sovit eller befunnit mig i koma kanske? Vaknade nämligen 14.30 med typ tusen missade samtal och sms som jag inte ens hört, fast jag haft ljudet på och mobilen brevid mig? That's creepy asså...

Skulle åkt och solat och badat idag. Men det gick ju som det gick. Nu ska jag iaf sätta mig på balkongen och steka någon timme i alla fall. Ikväll blir det final, can't wait!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0