Min lördag och söndag

Ska försöka slänga ihop inlägget nu när jag kikar på fotbollen. Spännande match, men inga mål...
Igår var Emma och Alexandra här och åt middag och drack lite  det var jättemysigt, sen fixade vi skjuts till huddinge där vi skulle på fest. Hann väl va där max 30 minuter, kändes som typ 5 minuter, sen satt vi i en bil till en efterfest. När vi kommer dit får vi veta att vi inte ens får komma in.
Där stod vi, nånstans i huddinge och tro mig, huddinge är stort. Vi lyckades hitta en busshållsplats, jag och Emma men sista bussen hade gått två timmar tidigare. Vi stod kvar och plötsligt stannade några jättegulliga killar och frågade om de kunde hjälpa oss. Vi hann med sista tåget och kom hem till slut.

Nu tittar jag fotboll och dricker cola. Myyys, imorgon kommer mina föräldrar hem, har saknat dom lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0