Midnight fun.

Senaste

Låt du hörde: San erthei I mera.

Film du såg: Ett päron till farsa firar jul.

Mat du åt: Grillad oxfilé med potatisgratäng.

Kram: Mamma.

Puss: Måste varit hunden min.

Känslan: Glädje och saknad.

Resa: Grekland nu i veckan...

Glädje: Resan och minnena.

Dröm: Att äga en yatch.

Person du träffade: Min bror.

Personen du pratade i telefon med: Mamma.

Personen du fick sms av: Mabbe.

Gången du var utomhus: Vid 19-tiden.

Saken du köpte: Ett par hundra halsband i en butik på Skiathos.


Allmänt

Ska bli skoj: Att få resa och upptäcka ännu fler platser.

Ska inte bli skoj att: Jobba hela juli...

Sparar till: Fler resor.

Pålägg som gäller: Ost.

Önskar att jag var bättre på: Att se myggor i mörkret, kanske jag slapp bli så sönderbiten.

Dagens dryck: Iste persika.

Vad saknar du: Ett par miljoner kronor.

Tre band/artister: Nej, jag lyssnar på allt. Kan inte välja.

Vad har du gjort idag: Flygit hem, duschat, ätit middag, sovit.

Brukar du svära mycket: Ja, mer och mer på sistone. Hemskt.

Hur tidigt stiger du upp: Så sent jag kan.

På helgerna: Jobbar jag ibland, är ledig ibland.

Vad ska du göra ikväll: Ligga här och drömma om min supergoda frukost jag ska göra imorgonbitti: pannkakor med nutella och jordgubbar.

Hur många timmar sover du per natt: Så många jag kan.

Vem är snyggast i världen: Bra fråga.

Vad är det för veckodag: Lördag. Eller söndag nu faktiskt.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag tog studenten.

Favoritplagg i garderoben just nu: Min rosa Garden Collection-blus. Används flitigt.

Byter gärna garderob med: Någon som innehar en Hermés Birkin.

Byxa eller kjol: Kjol I guess.

Mitt rum kan beskrivas som: Ljust, rent och fräscht.

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, förväntasfull, uttråkad.

Jag tränar: När jag känner för det.

Jag ville bli när jag var liten: Prinsessa, veterinär, kock.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0