Jakten på den perfekta bikinin.

Ja, vi hittade mycket idag under vår shopping. Det mesta faktiskt, förutom bikinis. Provade ett flertal, alla i E-kupor men inget satt bra, allt var alldeles för smått. Är det inte ganska sjukt? Hur småbystade är kvinnor i Sverige egentligen, när till och med E-kupor är små?? Trekantsbikinis ska vi inte ens prata om. Jessica visade en skitsnygg trekantsbikini i lack på New Yorker i den största storleken XL. Extra large vadå undrar jag? Nipples eller? För de såg inte ut att vara mer än just nipple-covers...

Nej, jag får visst fortsätta jakten på den perfekt sittandes bikinin medan jag fortsätter att sola och bada i min enfärgade BH.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0