Jag klarar mig nog.

Härligt att det har varit så bra väder idag... eh, not. Inte för mig som jobbar hela dagarna. Det får gärna vara dåligt väder imorgon för min del, så slipper man den där ångesten över att man står inomhus hela dagarna när solen lyser utanför. Men på måndag måste det såklart vara jättevarmt och soligt, annars blir jag ledsen.


Har för i övrigt precis målat naglarna svarta, det var ett tag sen. Fy så snyggt! Kan inte ta blicken från mina vackra händer nu... Solbruna, svartlackade med en massa snygga guldringar på. Mjau.


Och till er som smsat och frågat om jag fortfarande lever; Ja, jag lever. Förlåt att jag inte hört av mig till någon, men jag jobbar så mycket att jag inte ens hinner tvätta håret.

Nu ska jag lägga mig i sängen med boken jag håller på att läsa nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0