Innan jag fyller 30 ska jag...

1. Tala 5 olika språk flytande. Just nu talar jag 2 och ett halvt språk flytande: Svenska, engelska och spanska. Adderas till den listan ska kinesiska (där jag än så länge ligger på nybörjarnivå) och franska. Jag älskar språk och det coolaste jag vet är när folk kan tala massor med språk. Respekt! När jag är femtio ska jag fan tala 7 olika språk, minst. Egentligen skulle jag vilja lära mig alla språk i världen.. eller i alla fall ovanstående språk samt: italienska, grekiska, tyska, japanska, norska, finska och persiska (det skulle jag lära mig i smyg så jag kunde tjuvlyssna på M's konversationer sen, hihi).

2. Vara gift, haha. Ung och fräsch ska man vara på sitt bröllop, vem vill vara rynkig på bröllopsbilderna liksom?

3. Ha startat mitt eget företag. Entreprenör for the win.

4. Kunna kalla mig själv miljonär. Jag ska alltså ha tjänat minst en miljon :p

5. Ha besökt alla världsdelar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0