Calippo calippo.

Mitt beroende de här dagarna är Calippo. Ungefär som varje sommar, bara att denna sommar är så extremt het att jag hela tiden dregglar efter en iskall Calippo. Här i Sverige finns ju endast 2 smaker, cola och ananas/lime men colasmaken är den som jag är beroende av.

Fast ännu godare är Calippo Jordgubb. Den har jag drömt om sen värmen kom och ingen annan smak i världen kan stilla det suget. Åt någon äcklig B-version av den i Grekland men den va inte god alltså. Äter minst en calippo varje dag, vill inte ens veta hur mycket pengar jag lagt på calippo de senaste dagarna. Nu skulle jag göra vad som helst för en emd jordgubbssmak.. kanske blir det Spanien i augusti i alla fall? Allt för den där jordgubbscalippon. Suzana skulle säkert tycka jag var världens freak...


Den enda nackdelen med att äta Calippo är att alla män jämt ska glo som fan...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0