So many thoughts in my sweet little brain

Jag är kissnödig men ligger för skönt för att orka resa mig. Den där jävla huvudvärken har inte försvunnit än. Jag är trött och seg. Jag är mätt. Jag vill flytta ihop med Pessica typ nu. Jag önskar mig ett jobb under handelsavtal. Jag vill tatuera mig och fylla läpparna med Juvederm. Jag vill ha en blå Cane corso. Jag vill resa och se massor med ställen i världen; Rom, Malaysia, Australien, Wien, Kina, L.A., N.Y., Miami.

Jag vill ha längre hår och naglar. Jag vill köpa massvis med skor och kläder. Jag vill komma in på PAO i höst. Jag vill ha nya bröst. Jag vill skänka tusentalskronor till välgörenhet. Jag vill lära mig att träna bruks med hundar, jag vill bli dagmatte. Jag vill springa vårruset. Jag vill ha en grym 20-årsdag. Jag vill vara frisk hela livet. Jag vill att alla mina nära och kära ska få vara friska hela livet.

Jag vill skriva en bok. Jag vill släppa en parfym. Jag vill öppna en nattklubb.


Det är så jävla mycket jag vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0