Vi mötte en Baggins

Nu har jag varit i Nacka Forum med Pessica. Först tittade jag i lite butiker (hittade ingenting, surprise!), sen tittade jag på när frugan jobbade och sen gick vi omkring lite. Tog en supergod smoothie på Naked Juicebar och satt och kollade lite på folk medan vi drack den. Sjukt vad mycket spännande (och sjuka) saker man ser alltså. Allt från grova cameltoes till kändisar. Ja, det är sant. Eller åtminstone deras dubbelgångare. Dagens kändisspotting blev Frodo Baggins, eller Elijah Wood om man nu föredrar det.



Det syns kanske inte så jättebra på denna bild, men han var otroligt lik. Jag fick hejda mig för att inte springa fram och skrika FRODO, FRODO!

För er icke-allmänbildade människor så ser Frodo Baggins ut såhär:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0