Börjar tröttna lite på kylan...

Idag har jag inte fått mycket vettigt gjort. Det är så fruktansvärt kallt ute att det till och med är riktigt kyligt inne i lägenheten, så jag har mest bara legat i sängen, under täcket brevid vovven min för att inte frysa alltför mycket.
Just nu ligger jag här och läser igenom en väns årsredovisning för att kolla eventuella stavfel, syftningsfel, ect. Är man mästare så är man :)

Är så otroligt trött att jag kanske tar och sover en liten eftermiddagslur strax. Iväg någonstans kommer man ju inte med tanke på att tunnelbanan inte går. Gröna linjen och alla utomhusstationer säger jag bara...



Vill ha sommar och brunbrända ben igen! Bilden är tagen sommaren 2008... där av små bröst och "mörkt" hår, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0