Liten lista

ALLMÄNT...
Namn:
Emelie
Smeknamn: Pemelie, emla, semla, tuttis
Längd: 164 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blond
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja verkligen!
Tycker andra att du är attraktiv: Ja verkligen!

Gillar du Berg-och-Dalbanor: Nej!! Bland det värsta jag vet.

SENASTE...
Film du hyrde:
Sommaren med Göran
Film du köpte: Ingen aning
Låten du hade på hjärnan: Kids in america
Personen du ringde: Frugan igår
TV-program du tittade på: Två och en halv män
Personen du tänkte på: Suzana
Bok du läste: Saffransköket
Personen du fick brev av: Min bank, SEB :p
Personen du fick sms av: Suzana


FAVORIT...
Mat: Skaldjur, ostar och oxfilé. Har alltid varit en gourméunge.
Låt: Finns massoor!
Sport: Konståkning! Och fotboll...
Kläder: Preppy, chic.. blusar, volanger, spets, satin, rosetter, rosa
Bil: Bentleys! Gillar nästan bara "gubb-bilar" som killkompisarna säger... Annars gillar jag rosa bilar, hehe.

ÖVRIGT...
Är du seriös: För det mesta, nej.
Var har du ont: i magmusklerna! och inte pga träning, utan för att jag sträckte dessa i sömnen inatt...
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Nej

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt!
Gillar du ketchup: Ibland
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ingen aning...
Vad dansar du till: Det mesta!
Stockholm är: Min vackra hemstad
Göteborg är: sveriges baksida... men en otroligt mysig stad med god mat (skaaldjuren!)
Kan du sjunga: Alla kan sjunga bara man vill.
Mer värt än guld: Familj, vänner, mys och hundar
Väntar på: Bättre tider







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0