Söta Bobby

Igår var vi ute och firade Pemelie :) först åt vi på Fridays, kyckling med potatismos och riktigt goda drinkar till.  Pemelie får lägga upp bild sen. Sen drog vi till Amba (Ambassadeur tror jag det stavas). Man undrar  ju vad stället lägger pengarna på för det var så svinigt kallt att man säkert åker på en rejäl förkylning nu. Inge toppställe enligt mig. Fick lämna Emelie och Suzana rätt "tidigt" för att träffa mitt resesällskap hem. Där jag mötte upp dom träffade jag Bobby från mammas pojkar!

-Där är ju du! Utbrister jag.
-Hehe ja, säger han och ler.
- Får jag ta en bild på oss? Frågar jag självklart...
- Visst, säger han och ställer sig redo att posa.
-Men jag har ingen kamera! Kommer jag på då..
Han bara skratta och sa att jag skulle komma och säga till honom när jag fixat kamera men som tur var kom en vimmelfotograf precis då och fick ta en bild på oss :) Ska försöka få tag på bilden sen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0