Min födelsedag!

Igår hade jag så fullt upp att jag inte ens hann läsa mina favoritbloggar! Ja, det var bara upp, göra sig i ordning, åka till systemet, åka hem och förbereda inför att all släkt och alla vänner skulle komma och fira :) Det var hur trevligt som helst och jag fick en massa fina presenter! Tack alla! <3

När klockan började närma sig 17 var det dags för mig att börja fixa mig inför kvällen för att sedan åka och möta upp Jessica i stan. Jag hade världens tur eftersom att tunnelbanan gick alldeles utmärkt när jag skulle åka in!
Blev ju som sagt middag på Fridays med Jessica. Fridays kan nog ha de godaste strawberry daquiris i hela världen!

Vidare till Amba för att festa loss. Tyvärr bangade några på att komma och några drog jättetidigt därifrån, men Jessica och Suzana stannade i alla fall kvar. Som Jessica sa så var det SVINKALLT på klubben till en början men jag börjar ju bli van nu, sådär är det ju fan på precis varenda klubb nu mer. Liksom ryker ur käften när man pratar.. inte okej. Blev varmt sen i alla fall. Hände en massa sjuka grejer under kvällen som jag inte ens tänker dra upp för att det var så sjukt... Hade i alla fall en ytterst trevlig kväll :)

Vid halv fyra så bestämde vi oss för att dra och jag åkte hem till M som inte hade kunnat följa med ut. Det var typ 100 minusgrader ute och jag tappade känseln i tårna och frös hur mycket som helst men jag fick somna i en varm famn vilket var otroligt skönt.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0