Mitt senaste dygn

Nu har jag varit vaken i dryga 26 timmar. Ögonlocken känns rätt tunga, som ni nog kan förstå. Jag sov mellan 18-21 igårkväll, sen har jag ju varit vaken hela natten och följt OS. Idag hade jag inte tid att sova någonting, jag har utfört en massa ärenden, bakat, lagat mat och diverse andra saker som behövs göras inför min födelsedag imorgon :) Sen var jag på Koh Phangan med Samira och Veronica. Vi har ju som tradition att jämt gå dit då någon av oss fyller år. Helt klart bästa restaurangen i stan :)

Nu ska jag dra en omgång BUS och bli orange och fin, sen är det äntligen dags att sussa. Imorgonbitti ska jag upp i lagom tid för att hinna till systemet och handla (för första gången!!).

Lite bilder från kvällen:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0