Snygging

Usch, kan inte somna om. Vaknade av att S ringde. Hon ville ha sällsis från tunnelbanan hem (via telefonen såklart). Jättebra tycker jag, man ska prata med någon när man går själv. Men när jag vaknade fick jag sån otrolig magkatarrsvärk och kunde inte alls somna om. Gick upp, tog medicin. Nu käns det bättre, men har fortfarande svårt att somna.

Bestämde mig för att bläddra omkring på, för min del, outforskad mark i bloggvärlden. Började med Bubbleroom-bloggarna och snubblar in på Mathilda Bernmarks blogg. My god säger jag bara, vilken snygg människa. Ni vet hur man blir sådär glad när man ser någon riktigt snygg människa? Så känns det när man ser Mathilda, haha. Min nya favvoblogg. Men bara för bildernas skull, såklart.


Mathilda Bernmark




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0