Ny dag, nya tag

Åh gud ni anar inte hur seg jag är idag! Frugan körde slut på mig igår, det är en sak som är säker. "Drick det här, det går rakt ut i blodet!". Typ. Blev lite alltmöjligt igår, rödtjut hemma, fishermans, cider och drinkar. Jag blev aldrig illamående eller bakis iaf, det är ju skönt. Men jag är sååå trött idag.

Men, här kan man inte ligga på latsidan. Dags att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för ytterligare en kväll. Först blir det middag på Helenes krog med typ hundra pers för att fira syster som fyller 25. Sen blir det Cafét med kära S för lite party och Jayson Derülo.

Har största klädproblemet någonsin, men aja, bara rota fram någon gammal trasa i garderoben.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0