Mitt favoritfusk

Att vara blek kan vara superfint på vissa (tex. Amanda Seyfried i nedanstående inlägg) men på mig passar det verkligen inte med tanke på mina mörka ögon och min hudton. Att sola solarium är uteslutet eftersom att man bara kommer dö i hudcancer då (visst är det okej att sola då och då men vill man som mig, konstant ha lite solbränna så funkar det inte) så då återstår bara BUS:en. Jag suger dock på att lägga på brun utan sol, alltså verkligen. Jag blir fläckig och ser ut som en ko med de flesta brun utan sol-produkter, förutom när jag använder Loreal sublime bronze. Eftersom att den är färgad så ser man redan när man lägger på den hur jämt man lagt på färgen. Tacka vet jag denna BUS!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0