Kanske helt normalt, vad vet jag...

Låg och läste mammas Amelia i ett härligt skumbad när jag kommer över den här sidan (se bild). Fråga Bengt. Hit skriver man alltså in sina problem med/frågor om män och Bengt svarar. Någon har tvingat ur sin kille hur många han legat med innan de träffades och fått siffran 45. Helt absurt och äckligt tycker kvinnan. Jag kan hålla med. MEN, är det någon mer än jag som tycker att det som är mest absurt med det hela är att han faktiskt räknat dom?? Tappar man liksom inte räkningen när man kommer upp mot 30?? Eller? Har han skrivit upp alla så att han ska komma ihåg antalet?? Sjuka människor det finns där ute asså...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0