Jag är allätare

Varför heter det allätare? Det handlar ju inte om att man äter allt, utan att man lyssnar på allt. Eller kommer det kanske därifrån? Att man äter allt?...

Jag är i alla fall sådan. Lyssnar på allt, inte äter allt alltså. Okej, jag medger att jag inte lyssnar på allt, men jag lyssnar på väldigt mycket olika musik. Elvis, Lady Gaga, Micheal Jackson, The sounds, ABBA, Black eyed peas, Mozart, Queens, Guetta... ja you name it.

Musik jag dock inte brukar fastna så mycket för är cheesy, lugna kärleksballader, konstig gothmusik och heavy metal och liknande.

En riktigt grym låt är Whitesnakes Here I go again. Gud vad jag älskar den.

Here I go again on my own
goin' down the only road I've ever known.
Like a drifter I was born to walk alone.
And I've made up my mind, I ain't wasting no more time.

Just another heart in need of rescue
waiting on love's sweet charity
and I'm gonna hold on for the rest of my days
'cos I know what it means to walk along the lonely street of dreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0