Grattis Pemelie ♥

Ja, Pemelie fyller som sagt 20 år idag. 20 år är stort, det ska firas med en riktig dunderkväll. Jag har ju bara känt Pemelie sen hösten 2006. Rätta mig om jag har fel, men det är väl sisådär 3 och ett halvt år?
Trots den "korta" tiden så känns det som att vi känt varandra i 100 år. För 4 år sedan trodde jag inte att det fanns någon människa på denna jord som var så lik mig till sättet som Pemelie. Det dröjde inte länge innan vi upptäckte att vi gillade samma saker, klädde oss likadant, pratade likadant, tänkte likadant och ja typ allt var likadant. Det som egentligen skiljer sig mellan mig och Pemelie är ögonfärgen och längden - sillisar har vi ju båda.

Jag är glad, jag har hittat min soulmate. Det är inte alla som gör.



Önskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0