Freak, freak, freak!

Har lite bråttom men skriver lite snabbt om gårdagen. Jag träffade Joanna och ett härligt gäng för att dra till KTH på fredagspub. Billigt och bra - slutade med att jag inte kunde gå helt rakt alltså. Sprang därifrån för att möta upp Pemelie vid elva för att dra till Magenta. Riktigt trevligt hade vi där, haha! Mycket skumma människor finns det ju också... Därifrån begav vi oss sen vidare mot After, för de gamla goda tidernas skull. Bestämde träff där med några vänner. Det är ett under att vi kom in på After. Båda kommer dit hyffsat packade och vakten frågar vad vi druckit. Jag svarar då snabbt "3 cider!". Vakten kollar lite misstänksamt och jag gör allt för att inte kolla honom i ögonen. Skulle jag ha sagt sanningen skulle jag ju fått slänga till med ett antal shots och öl och drinkar på det där. Pemelie slängde till med att hon druckit ett glas vin också, lite mer trovärdigt alltså.
På vägen dit spelade Emelie in en jättetöntig "videoblogg" på oss. Haha vi får väl se om den verkligen är tillräckligt töntig för att hamna här i bloggen. Jag vet att ni vill se den :)
Bilderna från kvällen blev förvrigt svinfula. Vet inte varför mina ögon inte kunde se normala ut, såg bara riktigt borta ut....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0