Dagens update

Gah! Jag har fortfarande inte fått över bilderna från kameran till datorn och det stör mig något otroligt, jag såg ju så otroligt magnifik ut att jag vill lägga upp bild på det! Nåväl, den som väntar på något gott...

Åkte till stan en sväng, köpte nagellack och åkte till stadsbiblioteket. Gud vad jag älskar det stället. Som de flesta av er redan vet så är jag egentligen en nörd som är förklädd till fjortis. Jag älskar att läsa böcker!



Lyckas alltid få sånna äppelkinder på bild. Men de existerar tyvärr inte i verkligheten...

 

På biblioteket hittade jag inte det jag skulle (boken jag ville låna hade redan 30 st reservationer innan mig så jag tänkte bara glöööm det) men däremot ett par andra böcker. Bl.a. dessa två, Vi som aldrig sa hora av Ronnie Sandahl och Saffransköket av Yasmin Crowther.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0