The true story.

Du heter: Emelie

Smeknamn: Pemelie, Emla, Rapunzel

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Har ingen sådan

Beroende av: Skratt, choklad, vackra ting.

Vad tror folk om dig?: Haha, bra fråga.

Stämmer det?: Gör det säkert, haha.

Vad får du oftast komplimanger för?: My boobies. Min hy. Mina plagg. Mina naglar.

Hur imponerar man på dig?: Man är världsvan och allmänbildad.

Brukar du skratta för dig själv?: Ja, väldigt ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ja, det skulle va perfekt att åka till Korsika"

Var bor du?: Hos mamma i Skarpnäck.

Trivs du där?: Ja, det är klart. Men jag vill flytta snart, närmre stan.

Har du haft sex idag: Nej :(

Hur svarar du i mobilen: "Aa det är Emelie"

Vem ringde du senast?: Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Jag ska laga mat, vill du ha?"

Antal timmar sömn inatt: 8, typ.

Sov du ensam: Yes :(

Brukar du komma i tid: Ja, nästan alltid. Jag är tidspessimist!

Hur känner du dig nu: Glad, för jag såg nyss att min skatteåterbäring satts in på mitt konto.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och beige

Vad tycker du om fötter: Inget speciellt. Mina är söta!

Vad saknar du: Min hund som är på landet.

Hade du en bra kväll igår: Helt okej.

Favorit dryck på morgonen: Drickyoghurt, smoothie.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid elva, tolv.

Är du blyg?: Ibland, men inte så ofta. Förr var det värre.

Sysslar du med någon idrott: Nejnej, men jag löper.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, det gör jag nog inte faktiskt.

Har du spytt offentligt: Ja, ett par gånger haha.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Knulla!

Är du nöjd med ditt liv: Hyfsat.

Är du bortskämd: Ja, rätt så.

Vad gör du i morgon: Jobbar till 13.30, shoppar, solar solarium.
Vad är det värsta du vet?: När nära och kära råkar illa ut.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: JA. Tacka gud för det.

Vad är det finaste du fått?: Alla minnen med mina fina vänner.

Du samlar på: Vackra kläder, vackra accessoarer, vackra inredningsföremål.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Samira. Alltid Samira.

När grät du senast: Typ igår, till boken jag läser. Skynda att älska av Alex Schulman. Så jävla bra!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet, typ på Strandvägen.

Vill du gifta dig: Ja, såklart!

Vill du ha barn: Ja, någon dag.

Är du musikalisk?: Jag sjunger gärna hela tiden?

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger. Vem har inte liksom?

Biter du på naglarna: Nej gud vad äckligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0