Skräckupplevelse

Igår innan jag skulle till jobbet tittade jag mig i spegeln i vanlig ordning. Denna gången skulle dock bli en skräckupplevelse. På min rygg satt en JÄTTESTOR (Jag skojar inte!) spindel! Fyfan vad rädd jag blev. Jag skrek, försökte vifta bort den men den satt kvar. Jag drog av mig tröjan över huvudet vilket fick mig att tro att den fastnat i håret istället. Om någon hade sett mig hade den nog trott att jag hade nån allvarlig sjukdom. Jag kunde inte stå still, sprang omkring och rös samtidigt. Spindlar är bland det vidrigaste som finns.

Spindeln var borta, någonstans i mitt rum. I natt när jag kom hem från dejten med Emelie vågade jag mig till slut in i rummet och höll mig på min stol framför datan när den helt plötsligt dyker upp på gardinen. Spindeljakten var igång. En timme senare när jag sökt igenom hela området utan att ha hittat skiten gav jag upp, fick helt enkelt gå ut och sova på soffan. Fallet är ännu inte löst. Har stängt dörren till mitt rum för att fortsätta jakten senare. Jag ryser bara jag tänker på det, känns som spindeln kryper på mig hela tiden.

Dö ska den jäveln iaf göra så förvänta er ett riktigt regnoväder i dagarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0