Sarrefläckar.

Idag har jag gjort något så fantastiskt som att gått runt med en vit fläck precis vid gylfen och jag lovar, ALLA kollade. Jag såg blicken i deras ansikten när de tänkte; "fyfan vilket vider som går runt med sarrefläckar på sig". Men det va tyvärr inte sarre haha, jag vet inte vad det var. Pinsamt var det iaf...

För i övrigt har jag shoppat loss igen. Shit asså, nu blir det fan köpförbud de kommande veckorna om jag inte ska hamna hos kronofogden eller något, haha. Men det är ju så svårt, speciellt när Bikbok har erbjudanden som "tag 3, betala för 2 - gäller ALLT i butiken", då bara måste man ju. Blev iaf lite skjortor, blusar, smycken och svarta sexiga underkläder.

Nu ska jag laga mat. PÖSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0