Dead.

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men helt plötsligt försvann all min matlust. Imorse fick jag knappt ner någon frukost men jag tänkte inte mer på det då jag alltid haft lite svårt att äta på morgonen. Till lunch beställde jag thaimat men fick inte ner mer än ett par nudlar. Sen dess har matlusten verkligen bara sjunkit. Jag åt nyss en kaka och drack ett glas juice bara för att få i mig något. Jag märker så tydligt när jag inte äter/äter oregelbundet eftersom jag blir svimfärdig så lätt. Har sovit hela eftermiddagen, känner mig helt apatisk.

Imorgon är det kick-out efter jobbet. En stor fest för att avsluta högsäsongen då många slutar och börjar plugga igen. Det ska bli så sjukt kul så jag hoppas att jag känner mig bättre då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0