Vill ha vill ha vill ha

Aja, nu när min kamera har lämnat mig för kamerahimlen så finns det ingen anledning att inte sukta efter den här längre. Jag har länge tittat på den men inte känt något behov av den då jag redan haft världens bästa kamera...



Hur snygg?? Love it! Färgen heter PINK men det vettefan. Den skulle passa såå bra i min hand.


EXILIM EX-S12 är den perfekta blandningen av design och teknik i ett ultratunt format. Den lika smidiga som eleganta kameran är utrustad med häpnadsväckande funktioner som den nya EXILIM Engine 4.0, 12,1 megapixel, en mycket ljusstark och kontrastrik 6,9 cm (2,7-tums) TFT-färgskärm (Super Clear LCD) i widescreenformat, HD-videoinspelning och 3 x optisk zoom – och är trots detta endast 15 mm tunn.


Nu är ju frågan om man verkligen vill lägga 2000 på en kamera? Om jag tittar snällt på pappa kanske...



Kommentarer
Postat av: MALIN

Hej, tänkte bara säga att den kameran är grymt bra och den är lätt värt sitt pris, den tar skitbra bilder med tanke på att de faktiskt bara är en digitalkamera. Tycker faktiskt att de även är mycket bättre än vissa andra som man får betala mycket mer för!

2010-04-02 @ 23:46:25
URL: http://meh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0