Valborg,wihoo

Kom hem från jobbet för snart en timme sen. Vi hade inventering. Trodde det skulle va jättehemskt men alla va glada och tiden gick fort :) Märkte dock att jag inte räknat matte på över 2 år eftersom jag hade jättesvårt att till exempel multiplicera grejer. Usch

Igår fick jag veta att Emma och Alexandra inte tänker åka på kryssningen nästa vecka. Skittråkigt, så nu ska tjejerna på jobbet försöka fixa in mig i sin hytt. Men om inte det går då? :( Någon som vill åka med mig då? Bara att hojta (a) Har ju faktiskt tagit ledigt från jobbet då...

Imorgon (idag) ska jag och Pemelie ses om vädret tillåter :) Då blire uteservering och tjejsnack, vi har massor att ta igen!
 
Tror förresten jag har namnsdag idag fast felstavat? Mariana - Marjaana
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0