Lär känna mig

Namn: Jessica
Smeknamn: Jess, Sundell...?
Födelsedag: 5 september
Ögonfärg: Blåa ibland, gröna ibland..
Hårfärg: Blond/Vit
Pluggar/Jobbar: Karamellkungen, Willys..
Familj: Mor, far & bror


FAVORIT...

Färg: RÅÅÅÅSA

Plats: Solen eller sängen, det kvittar.

Land: England, Thailand

Film: Hmm, har faktiskt ingen speciell favvo

Djur: Vovvar såklart. Hästar är också fina :)

Skor: Sommarskooor!

Internetaktivitet: Denna underbara blogg & fb är väl det jag håller mig till.


BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: Ja, annars måste jag blunda när jag är i mitt rum...

Gnälla: Det är jag nog bra på...

Skrika: När jag är riktigt arg så

Sova: För mkt enligt många..

Ha ångest: Ofta

Skada dig själv med flit:

Ta mediciner du inte borde ta: Nepp
Vilja dö: Då och då
Drömma mardrömmar: Japp, tyvärr
Drömma sexdrömmar: Har hänt...
Ta droger: Aldrig
Försöka vara annorlunda: Vad är annorlunda?
Klä dig i svart: Japp :)
Gå till kyrkan: Nepp, bara dop och sånt...
Gå i skolan: Inte för tillfället
Röka: Neppp, aldrig hänt
Ha sex: Har hänt
Ljuga: Bara när det verkligen behövs
Hata folk: Japp
Lita på folk: Love all, trust few


NÄR...

Åt du senast: Ungefär en timme sen, makaronisar och köttbullar :)
Läste du en bok senast: Idag, läste ut min bok jag påbörjade för några dagar sen.
Köpte du något senast: Onsdags
Svor du senast: Idag förmodligen
Sjöng du senast: Några sekunder sen
Klagade du senast: Ganska nyligen för mig själv, hehe
Är det sommar: Snaaart


VEM...

Saknar du: 
Jag saknar tre av de personerna jag älskar just nu
Vill du döda:
Finns alltid nån
Rörde dig sist: Smilla, minns inte vem annars. Förmodligen någon av mina småkusiner igår på dopet
Vill du slå: Känner inte för att slåss just nu faktiskt
Kramade du sist: Hum, pappa när jag kom hem från island..
Vill du prata med: Ingen just nu..
Skrek du på sist: Förmodligen mamma, men det var ett tag sen
Vill du vara som: Det var en bra fråga
Sårade dig sist: Vill inte peka ut någon
Gjorde dig riktigt glad senast: Minns inte *-)
Fick du sms från senast: Pemeliee
Ringde dig senast: Någon jag tkr om


HAR DU...

Tvångstankar:
Japp, de kommer och går
Någon annan psykisk sjukdom: Säkert, paranoid kanske räknas som det?
Skadat någon: Ja, började tidigt med att slå dagmamman.
Färgat håret: Många ggr
Brutit några ben: Inte vad jag vet
Några piercings: Inte en enda.
Några tatueringar: Snart så
Egen dator: Två faktiskt
Gjort bort dig rejält: Många ggr
Bra självförtroende: Inte direkt, men man kan ju alltid låtsas :)
Kysst någon: Aldrig
Haft sex: Oskuld (a)
Sagt jag älskar dig till någon idag: Bara till vovven...
Varit kär: En gång
Blivit kär i någon på nätet: Nepp
Dumpat någon: På sätt och vis
Blivit dumpad: På sätt och vis
Velat vara otrogen: Nej
Stulit någonting: Nepp
Lämnat landet: Japp
Rymt hemifrån: Rymt och rymt, snarare stuckit hemifrån
Tuttat eld på nåt: Tuttat, nej
Gjort något olagligt: Säkert nånting


HUR...

Går du: Höger fot fram, vänster fot fram, höger fot fram, vänster...
Svarar du i telefonen: Hej det e jessica eller hallå
Fördriver du tiden: Sover
Mycket pengar har du: För lite
Tjänar du pengar: Lagligt, jobbar och sliter
Bäddar du sängen: Likadant varje gång
Ofta diskar du: Har diskmaskin....
Ofta städar du: Sällan, har alltid stökigt rum, ingen annan än jag som vistas här ändå
Många stör du dig på: 4? Nä, jag vet inte

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0