Från nada till fullt upp

Jag försökte sms-blogga igårkväll när jag satt på bussen men det gick ju som vanligt.. dvs inte alls! Fattar inte riktigt vad mitt problem är, hur kan man va så tekniskt handikappad? Förstår verkligen inte.

Sov hos M inatt. När vi vaknade så snöade det! Hemskt. Och han som skulle dricka öl i solen med ett par kompisar, haha. Åkte hem, lagade lunch och får två samtal medan jag sitter och äter. Det första samtalet handlade om vilken tid jag ska provjobba i skobutiken på fredag och det andra var från Katja i Stadshuset som undrade om jag ville komma tillbaka på ytterligare en intervju imorgon (var på intervju där för ett par veckor sedan).

Så nu fick jag helt plötsligt fullt upp innan jag åker till London i helgen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0