My lucky day?

Oh lord vilken fantastisk dag, utan att överdriva det minsta. Mötte som sagt upp Suzana och åkte till Globen för att se Stockholm Ice. En helt underbar konståkningsshow. Fick biljetterna i födelsedagspresent av David och Samira, en superbra present verkligen, tack!! Fattar fortfarande inte hur de visste att jag ville gå på det...

Alla mina favoriter var som sagt på plats, de största världsstjärnorna. Helt sick!! Vi skrek som galningar, hoppade, skakade och jag ville nästan börja grina när Plushenko kom ut på isen. Alltså det finns två män som har fått mig att bete mig sådär (och ingen av dom pga deras utseenden) och det är Plushenko och Michael Jackson. Sen bestämde vi oss för att åka till Schweiz nästa år och se på EM.

Som tur va hade min kamera oxå uppstått så fick miljontals bilder med mig därifrån som ni ska få se en dag!

Ikväll har jag myst hemma med god middag och film. Och just nu går en av mina favoritfilmer på tv, Pirates of Caribbean. My lucky day?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0