Paranormal Activity

Igår blev jag övertalad att än en gång se en skräckis. Jag säger det igen, jag avskyr (kan bero på att jag är en riktig pussy..) skräckfilmer och jag kan inte för mitt liv förstå varför det är så jävla roligt att bli uppskrämd (jag tyckte egentligen vi skulle sett Prinsessan och Grodan liksom...). Denna gång blev det Paranormal Activity och turligt nog (för mig) så var filmen rätt så kass. Knappt nå action alls, vi trodde vi satt och kollade på fel film? Vi kunde inte alls förstå hur den kunde fått så höga betyg överallt, men aja, smaken är väl fortfarande som baken I guess.

Visst blev jag lite småskraj och illa till mods när det väl hände något men allt kändes så overkligt att det va svårt att tänka sig att något av det som hände någonsin skulle ske i verkligheten. Jag ska inte ljuga, visst slog tanken mig när vi låg i sängen sen att en demon kanske skulle dyka upp och dra mig ur sängen i benen och dra ut mig i hallen men var det nästan så att jag skrattade åt tanken.


Nåväl, tummen ner för Paranormal Activity. Visste att Prinsessan och grodan säkert skulle vara mycket bättre...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0