Nu har jag fått ett nytt jobb!

Nu vet jag inte vad som händer. Allt sker fan samtidigt. Jag har på några få dagar gått från att ha varit arbetslös till att ha blivit erbjuden 3 olika tjänster. Igårkväll låg jag och funderade länge på vilket jobb jag skulle ta eftersom jag tyvärr inte kan ta flera av dom. Fortsatte gubblandet idag. Efter intervjun i Stadshuset imorse så kändes det verkligen jättebra och som att jag helt klart skulle bli erbjuden tjänsten. Det gick fortare än jag trodde, efter en timme ringde hon mig och sa "Vi vill så gärna att du börjar arbeta hos oss!" och "Vi vill att du ska känna att du har ett fast jobb här hela sommaren när du sitter på planet till London i helgen". Så himla gulligt.

Så jag valde att tacka ja. Och därmed tackade jag nej till resterande tjänster. Gjorde jag rätt? Time will tell. Men just nu känns det som att det här arbetet är det som kommer få mig att utvecklas mest som person.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0