Min kväll :)

Jösses, fick sjukt bråttom tidigare idag så hann inte blogga fast att jag hade planerat att göra det.

I eftermiddags tog jag med mig Suzana till Gröna Lund för att ha lite barnsligt kul och det var det verkligen! Tills jag satte mig i Vilda musen.. Oh my god säger jag bara. Jag skrek (OH MY FUCKING GOD! och MAMMAAAAA! typ, stackars barn som satt bakom oss...), grät halvt och hade dödsångest under hela färden. När jag kom av skakade jag jättemycket och kunde inte ens prata. Det var bannemig det värsta jag någonsin varit med om. Ni kan ju tänka er hur många gånger jag blev kallad mes efter detta...

Nej, efter det åkte vi iväg och gjorde något mer i min stil.. modevisning på White room och fest på Cafét! Och nu har jag precis kommit hem och ska sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0