Let's just go back back back back back

Kom hem för ungefär en timme sedan, har suttit och gått igenom alla tusen mail jag fått under de senaste dagarna. Jag har haft det FÖR bra, utan varken dator eller telefon. Har bara levt i nuet och det har varit underbart. Eller marvelous som britterna skulle sagt. Det känns väldigt tungt att vara tillbaka i kalla, trista Sverige men förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan vi åker tillbaka.

Jag har gjort det man brukar göra i London. Shoppat, festat, druckit starbucks och sett coola grejer. Dessutom är det ju sommar i London och jag kände mig väldigt överklädd i tröja och jeans när alla andra gick runt i klänning och sandaler. Tror också att der var det som gjorde att shoppingen bokstavligt talat fuckade ur. Jag har köpt så sjukt mycket grejer att jag inte trodde jag skulle få hem allt. Bland annat 5 stycken solglasögon...

Nu ska jag äta för jag är döhungrig och sen ska jag dyka ner i min egen säng!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0