Labyrint

Hur ska detta gå? Hur ska jag lyckas underhålla er i flera dagar nu när Pemelie e borta? Jag som aldrig bloggar annars. Ska göra mitt bästa!

Jag har en sådan konstig känsla just nu. Denna konstiga känsla har på något sätt följt efter mig i flera månader. När jag  tänker efter så minns jag knappt sist jag var glad. Jag minns knappt sist jag uppskattade saker och ting. Den där känslan av att man känner sig så lycklig och inte skulle vilja förändra någonting i sitt liv. Den känslan saknar jag. Jag har till och med börjat undra om jag någonsin kommer att få uppleva den känslan igen? Just nu får jag bara fortsätta att låtsas. Låtsas vara något och någon jag inte är. Just nu finns ingen annan väg att gå.
Jag önskar bara att jag hade tagit rätt väg redan från början.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0