Island och dop

Phew, vi hann hem från island iaf.. Men kvällen innan vi skulle åka fick vi veta att vårt flyg var inställt. Vi blev helt panikslagna, vi skulle ju på dop idag?! Men det löste sig genom att vi tog oslo-flyget hem och flög sedan därifrån till sthlm. Dessutom fick vi business-class-platserna eller va de kallas, riktigt skönt så jag sov nästan hela resan eftersom jag bara sovit någon timme på natten. Det var riktigt härligt på Island faktiskt, fast fy vad kallt när det blåste så! Ska visa er bilder i något senare inlägg :)

Idag var det iaf dop för lille Wilmer som jag nu inte bara är kusin till utan även gudmor. Det var trevligt men prästen var ju lite skum, haha. Han verkade snarare tro att jag och min bror var mor och far till barnet och att de riktiga föräldrarna var gudföräldrar...

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0