I love the Berry Kiss

Förlåt för all "skönhet" här på sistone. Jag vet ju att det är roligare att se fula bilder och läsa om knasiga upptåg, men här kommer ett sista ändå.

Jag har alltid haft svårt för söta, sliskiga dofter, tex. Escadas parfymer. Jag tycker det är jättejobbigt att lukta på, det för alltid tankarna till H&M's billiga parfymer och liknande. Supervidrigt. Därför har jag också haft svårt för schampoon som Sunsilk, Elvital och likande (Fruktis och Gliss ska vi inte ens tala om, det stinker sötsliskigt och suger dessutom). Jag vill att saker ska lukta fräscht, lätt och diskret men samtidigt feminint. Använder till exempel parfymer som Clean Fresh laundry eller Hugo Boss Femme pga just detta.


Men, gott folk. Nu har jag fallen in löv i en riktigt sötsliskig doft. En av de få jag klarar av faktiskt och just endast i denna produkt, och det är Berry Kiss Shampoo från Victorias Secret. Love love love it. Är så glad att jag upptäckt denna. Håret luktar söta bär efteråt, helt fantastiskt. Men, använder dock endast Shampoot ur den serien. I övrigt använder jag tvål, body cream och sådant ur deras Secret Charm serie istället.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0