Godmorgon, eller eftermiddag kanske...

Gud, godmorgon typ. Här har det sovits. Vaknade för en stund sedan med gårdagens smink utkletat i facet och en avdomnad arm. Fräsch man är.. NOT.


Blev Sture rakt av igår. Tyvärr var det mycket trasiga människor ute, men vi hade kul ändå. Kvällen började typ i katastrof dock. När jag sprang till tuben började det ösregna och både hår och smink fick sig en rejäl känga. Sen gick min ring sönder. Efter det gick Suzanas hårband sönder och sen förstördes min franska manikyr. Men men, slutet gott, allting gott. Dessutom kom Samira och Andreas och hämtade oss med bil. Guld värt!


Nu ska jag duscha och sen äta thaimat. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0