För er alla som inte känner mig...



Första du gör på morgonen: Tittar ut genom fönstret, går upp och kramas med min hund
Frukost: Fil och flingor/müsli, smoothie
Avgudar: Människor som fullföljer sina drömmar
Färg: Rosa och vitt
Mat: Skaldjur
Kamera: Nikon
Skor: "Ridstövlar"
Dricker: Jordgubbsvin
Beroende: Hundar
Semester: I sol och värme
Önskar mig: En framgångsrik karriär
Borde: Ta tag i ouppfyllda drömmar
Vill: Lära mig DJ:a, måla tavlor, flytta, bli miljonär
Värsta som finns: Feghet, social inkompetens, rasism
Drink: Mojito
Hemlighet: ... som ingen annan vet
Dold talang: Hårexpert, kan göra det mesta med hår förutom att klippa. Väldigt bra med färger!
Rädd för: Mörker, höjder, katter, psykopater
Mobil: En rosa samsung med touchscreen
Dålig på: All kill-göra!
Musik: House, topplistan.
Personlighet: Superglad, kreativ, skämtsam, omtänksam. En god lyssnare.




Kommentarer
Postat av: Tore

Adda mig på msn snyggis ;)

2010-07-26 @ 05:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0