Up

Jag ligger i min säng och slappar iklädd min rosa mjukisdress. The pink panter som Björn på jobbet kallar mig. Kul att någon tycker att man är tjusig i mjukiskläder, haha.





Ikväll har jag i alla fall sett Pixars nya film Up. Den var hur jävla bra som helst. En rolig och rörande historia. Och det slog mig när jag tittade på den att det finaste som finns måste vara att åldras tillsammans med någon. Som Carl i filmen gjorde med sin Ellie. Sevärd!


"By tying thousands of balloon to his home, 78-year-old Carl Fredricksen sets out to fulfill his lifelong dream to see the wilds of South America. Right after lifting off, however, he learns he isn't alone on his journey, since Russell, a wilderness explorer 70 years his junior, has inadvertently become a stowaway on the trip."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0