Rör mig inte!

Igår hade jag på mig ett par sånna här leggings. Det kanske inte framgår så bra på bilden, men det är sånna där skinn/lack-aktiga. Jag trodde typ jag var sist i Sverige med att skaffa mig ett par och att alla var vana vid att se tjejer i sådana nu. My god säger bara! Kom fram massor med människor igår och frågade vart jag köpt dom, hur mycket de kosta, om de kändes konstigt att ha på sig, sa att de va läckra, balla, snygga, m.m.



Sen kom det fram ett gäng män, typ mc-snubbar/södertrash och frågade om de fick ta på mitt ben??? Va?? Öh, NEJ liksom! Jag hatar när folk ska ta på mig, eller rättare sagt när folk jag inte känner ska ta på mig. Det är bland det värsta jag vet. Jag blir så äcklad varje gång. Ni vet tex när det är trångt och väldigt mycket folk på ett ställe och någon främmande tar tag i ens axlar för att flytta på en så att han/hon kommer fram? Då vill jag bara skjuta människan. Usch! Tror detta kan vara anledningen till att jag aaaldrig någonsin skulle kunna ha ett one night stand med en random person jag typ mött på krogen. Jag klarar ju inte ens av när de rör vid min axel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0